||
☠בخـבر جهـــــــــــــــ✘ــــــــــنمے ☠

| мє | ғяιєɴ∂ | คяcʜιvє | ∂єsɪɢɴ |
| || |

 





 يِه پاکَتْ سيگارْ و فَنْدَکْ بِه دَسْتَم!!!
+يِه مَغْزِ بيمارْ و قَسَم بِه نَسْلَم?
+خاطِراتِ خُوبَم هِه هَمِه پاکْ شُدِه!!!
+خَبَرے اَزْ مَرْدے نيسْت نامَرْدے مُد شُدِه



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت14:38---22 مهر 1394
خنده‌های تو کودکی‌ام را به من می‌بخشد
و آغوش تو آرامشی بهشتی
و دست‌های تو اعتمادی
که به انسان دارم


الی
ساعت18:04---28 شهريور 1394
وبت خیلی قشنگه
برای تبادل لینک بهم خبر بده بوس


آرا
ساعت20:34---13 خرداد 1394
قشنگ بود موفق باشی
به منم سر بزن هر روز آپم


دختربد
ساعت20:10---10 خرداد 1394
بعضی حرفا می سوزونه قلب آدم و

بعضیا یه حرفایی میگن به آدم و

کاش تو مثل بقیه نبودی با دلم

درد عشق تو رو کشیدم.ای خدا دلم

حالا که یکی دیگه کنارت

تموم سهم من ازت اتاق و خاطراتت

تو واسم یه عکسی روی میز من

قراره با یه سایه زندگی کنم عزیز من

فکرشم نکن ، فکرشم نکن دوباره مثل اون روزا

یه عالم حرفای دوتایی باشه بین ما دوتا

من بی تو یه درد بی نهایتم گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم

فکرشم نکن


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت20:12---9 خرداد 1394
ﺳــﻼﻡ
ﻗﺎﻟــﺐ ﻭﺑــﺖ ﻗﺸﻨـــﮕﻪ


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت12:58---6 خرداد 1394
apam!!

amirhosein
ساعت16:23---1 خرداد 1394
عاشق که بشی حالت میشه مثله من
مثله من که آرامش ندارم یه روز

تنها میشی از تنهایی دق میکنی
عشقت میره و میگه بمون و بسوز

====================

سلام عزیز,
وبلاگ قشنگی داری
اگه دوست داشتی به کلبه چیستایی ها هم سر بزن. منتظر حضور گرم و صمیمیت هستیم.


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت19:56---29 ارديبهشت 1394
عزیزم بهعد از مدتها برگشتم وبخوشحال میشم بهم سر بزنی..@!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
בخـבر جهـــــــــــــــ✘ــــــــــنمے |
| ∂єsɪɢɴ |

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

کد هدایت به بالا

کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
کد پیغام خوش آمدگویی